23 april

tråkig dag idag .. ingenting speciellt har hänt , verkligen ingenting. -.-
men iaf , igår så skrev jag typ värsta långa texten och sen så blev de helt cpe så hela texten försvann ., jobbigt läge :P jag orkade inte skriva om hela texten (för den försvann
två gånger) så därför kan jag skriva lite kort om vad jag gjorde igår. först efter skolan så var jag med en kompis , och när jag kom hem så tog jag en sväng ut med hunden i skogen. Jag blir så otroligt trött på att min hund är så himla korkad , helt seriöst så fattar han ingentng! men han är så söt ändå :)
snart så ska jag nog gå en lång promenad , har ändå inget bättre för mig ;D
måste bara säga att de har varit jätte varmt idag ju , de är fan sommar! :D
faaaan va jag längtar till den 'riktiga' sommarn!!
taha , de va inte så mkt jag kunde skriva eftersom att jag typ inte har gjort nånting men när jag får gå ut igen så kommer jag ha massor att skriva ;-)
pusshej på er alla!


image2

ouzo , sötnos då ! :)

Kommentarer
Postat av: jonna

ouzo är söööööööt , fast ganska läskig (a)

2008-07-13 @ 18:57:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0