äntligen

har precis vaknat , vaknade av att de va stekhett i rummet -.-  plus att jag har sovit cpe dåligt för att min mobil ringde hela natten. ;P men nu har jag iallafall vaknat x)
idag så ska jag vara med cissi , <3
tänkte skriva igår men jag orkade inte så jag kan skriva nu istället , igår så hämtade jag liam efter skolan och åkte hem till mig med han :) vi åt glass och lekte i lekparken, haha .. lite senare så kom viktor och hämtade han och då kom cissi robin och pantzar och hämtade mig med moppe och så åkte vi till cissis pappa i boda.
dom åt middag och när de hade ätit klart så åkte vi till hemmesta och spelade fotboll och körde jude, haha x)))
på kvällen så åkte jag hem , fett synd eftersom att de va fett kul (aa) ;)
menmen , nu ska jag äta frukost men hare bra alla! <3

image5
taha, jag och cissi (a) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0