helgen

hej alla!
även fast jag bara hade skrivit typ två inlägg i min förra blogg så blev de en liten saknad .. plus att jag har börjat att läsa massa andra bloggar , så nu så ska jag verkligen komma ihåg att skriva lite varje dag :)
ska berätta lite kort om vad som har hänt under helgen ,
i fredags så var jag med matilda en stund efter skolan .. vi åkte till gurra , tog bussen in till slussen , tillbaka til gurra och sen så åkte jag tillbaka in till stan igen .. haha , lite meningslöst men jag har faktiskt saknat matilda väldigt mkt, så de var kul ändå :) <3
efter de så åkte jag in till mina kusiner , de blev en lugn kväll med lite film och godis .. (:
i lördags så satt jag , anton och vera och spelade nått spel på datan ... snacka om beroende framkallande , haha ;) senare på dagen så gick vi till donken och käkade sen så var jag och vera i vasaparken typ hela kvällen (: på vägen hem så hyrde vi film och köpte godis .. trevligttrevligt.
och idag , söndag , så har jag varit med cissi bästavän .. <3
jahaja , så såg min helg ut .. inte direkt gjort nått speciellt men ganska skönt ändå :)

image3 image4




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0