söndag

vart en seg dag idag .. skola imorrn -.-
idag så åkte jag till cissi vid ungefär 12.30 , jag var där ett tag .. hennes mamma kom med donken :)
när vi hade ätit så gick jag , cissi och robin till challe .. fast jag drog typ direkt till syster yster <3
hon hade vart på ikea och shoppat massa så¨jag hjälpte henne lite :)  vi åt paj och rensade en massa , jag fick finfina kläder också ! :) vi åkte till coop och handlade mat och när vi kom hem igen så rensade vi lite till och lagade sedan mat , det blev supergott !
efter maten så åkte vi till coop en gång till ;) , och sen så skjutsade emma hem mig , när vi klev ur bilen så fick hon sin present ,de verkade faktiskt som att hon var nöjd , hoppas jag har rätt (a)

Kommentarer
Postat av: Emma

Dom var jättefina! Jag ska ha dom på mig ikväll :)

2008-04-30 @ 09:23:07
URL: http://mammavarannanvecka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0