tisdag

hej alla ! :D
det har inte hänt så mkt idag , men vi slutade tjugo över tolv .. fett skönt.
när jag hade slutat så var jag med cissi ett par timmar .. vi gick ner till konsum och påväg ut från konsum så mötte jag felix , bästavän (a) :) <3 taha.
jag och cissi satte oss iallafall och åt massa glass! efter ett tag så tog vi moppen upp till skolan igen.
cissi åkte hem rätt så tidigt , och jag satt kvar ett litet tag i båset med pantzar , charlie och tim :)))
när vi hade suttit där en liten stund så skjutsade charlie och tim mig till bussen och så åkte jag hem .. rätt så skönt faktiskt, har varit lite småtrött idag(!)
när jag kom hem så pluggade jag lite matte , eller jag gjorde en uppgift .. men de är ju alltid nåt ;P och när jag var klar med de så tog jag en lite promenad med hunden , han var faktiskt ovanligt duktig ;O haha!
jag var ute med han ett tag och kastade lite pinne och så ;P
när vi kom in igen så kollade jag på Vänner :))
nu så sitter jag här och skriver , och ska väl sitta här ett bra tag antar jag ;) haha.
men iallafall , imorgon så är det valborg(!) jag skulle egentligen inte ha fått gå ut men nu så ska jag typ vara med jonna :D <333 vi har inte umgåtts så mkt så det ska bli otroligt roligt! Barndomsbästis (a)
skriver kanske mer imorgon om jag hinner , men nu ska jag göra nått x)
pusspuss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0