tjejkväll

nu så har jag precis kommit hem , idag så åkte jag hemifrån ungefär vid halv två ..  då så åkte jag till grillen och mötte cissi , pantzar och challe .. sen kom även robin och tim :)
vi satt där ett tag och sen så kom carola (cissis mamma) och hennes kompis monica och hämtade oss., och så hämtade vi en till kompis till carola (veronica). 
först så åkte vi till sickla och cissi köpte massa kläder , :) när vi hade vart i sickla så åkte vi till nån kina-resturang i finntorp. de va värsta äckliga gubben där som typ förföljde mig och cissi :O ´han måste ha haft nått seriöst problem asså! de va iallafall jättegod mat även fast man tappade aptiten lite smått av den där äckliga gubben!
efter vi hade ätit så åkte vi till söder för att vi skulle på bio , vi såg Fools gold .. den var faktiskt jätte bra och rätt så rolig. och jag måste ju bara säga att killen där är ju bara sååååå snygg ! :)))
efter bion så skjutsade de hem mig och nu så sitter jag här x)   jag har iallafall haft sjukt kul idag , kul att träffa lite nytt folk. :) imorrn så ska jag nog in till stan och köpa hårförlägning och så ska jag fira syster som fyller år idag! :D, för de hann jag aldrig göra idag .. förlåtförlåtförlåt!
GRATTIS SYSTER, JAG ÄLSKAR DIG ! <3 :)))
                                      
  

image9

han är ju sååååå snygg! =))))






 


Kommentarer
Postat av: emma

Älskar dig med! Puss

2008-04-28 @ 09:01:49
URL: http://mammavarannanvecka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0