torsdag

Hej sötnosar ! :)
idag så har de varit ännu en hemma dag , imorrn får jag gå ut  :D
efter skolan idag så var jag med cissi och pantzar , vi var hemma hos pantzar och åt våfflor .. när vi var klara så satt vi en stund i båset och sen så körde pantzar mig till hagaberg och så tog jag bussen hem.
på bussen så höll jag på att spy , haha .. tänker inte berätta varför till hela sverige men jag har mått otroligt illa hela kvällen. x) skulle tagit en långpromenad med hunden men jag mådde för dåligt, ahaha.
jag har faktiskt pluggat lite spanska också , för jag måste ta igen allting till omprovet .. har faktiskt gått väldigt bra (stolt*) förresten så har de vart helt oooootroligt varmt idag asså!, gud va skönt! :) <3


image1

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0