jag har inte mått så här bra på länge!

det finns en person som får att glömma allt som har hänt.
som säkert alla vet så har jag mått dåligt i flera månader på grund av mitt misstag jag gjorde genom att dumpa en.
nu har jag insett (konstigt att jag inte insåg det tidigare) att det finns en annan som får mig att glömma bort allt annat , han är den ända jag tänker på!
om du läser det här så vill jag att du ska veta att jag vill ha ett riktigt förhållande med äkta kärlek - med dig.
det känns verkligen rätt så jag tänker inte sluta kämpa!
jag vet att du inte är van vid sånt här , du vet inte hur det känns att bli sårad och allt sånt där som tillhör kärleken .. men jag lovar dig , du kommer inte uppleva hur det är att bli sårad , hur det känns när din flickvän är otrogen , hur allt dåligt känns helt enkelt , ifall jag skulle få chansen .. då skulle jag vara världens bästa flickvän!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0