jag måste ha sömn!

det var meningen att jag skulle tjäna ihop lite pengar imorgon genom att städa huset på rindö , men jag orkar verkligen inte! efter två dagar med en väldigt bråkig unge så är man helt färdig , tro mig!
man börjar nästan tvivla lite på att ha barn i framtiden , haha,
så jag ska verkligen sova ut imorgon och sen så vet jag inte riktigt vad jag ska göra.
som tur är så har jag lite pengar från passningen av liam , räcker nån dag .. ivarjefall om man är i samma behov av pengar som jag. (a) btw så är ALLA mina bilder borta , fy på pappa! vi bråkade och han tog bort mitt konto , to bad säger jag bara., men jag kanske får skylla mig själv - jag vet inte?
menmen , nya bilder får tas! jag ska även göra ett test videoinlägg , kanske hinner med de imorrn!

Kommentarer
Postat av: j

hah ! verkligen to bad ;)

vi skulle göra ett inlägg tilsammans jue :D

älskar dig bästis

2008-08-12 @ 22:14:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0