rättvik

fick ett samtal från min älskade bästavän jonna och fick veta att hon är äääääääntligen hemma!!!! :)
imorgon så ska jag följa med henne och hennes familj till rättvik , har ingen aning om vart det ligger eller vad vi ska göra där , men det ska bli kul att umgås med min saknade bästis. (a)
just nu sitter jag barnvakt hemma hos min syster med min käre kusin. efter det så ska jag hem , packa och åka till jonna.
ska verkligen försöka att träffa pantzar också , han kommer ju hinna åka till turkiet innan jag kommer hem så jag måste träffa han och snacka lite och så.
men det kanske blir nått mer inlägg innan jag åker , annars så hörs vi om några dagar.
ha det bra, för det tänker jag ha! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0