sovmorgon

andra dagen i skolan blir det idag då .. vi har sovmorgon till 8.50 (istället för 8.00)
jag ska möta cissi tjugo över åtta.
jag lovar att jag kommer se fel på klockan och antingen komma en timme för tidigt eller en timme för sent .. sååååå typiskt mig! efter skolan idag så ska iallafall cissi åka med mig för jag ska vaxa mina ben , jag kom på att om jag inte gör de så kan jag inte ha klänning i helgen när min mormor ska ha 70-års fest. haha (a)
när vi är klara med dig så ska jag väl vara med cissi och såå.
första skoldagen igår var absolut inget speciellt , självklart så var det kul att träffa alla och såå.
men c - laget är invarderat av äckliga emon och supersmå töntiga sexor !
inte alla dårå , men i mängden finns inte så många bra ..
vi gick en lång dag (8.00-14-20) sååååååå onödigt!

Kommentarer
Postat av: Storasyster

kan du uppdatera nån gång så att jag vet att du lever?!

2008-08-25 @ 13:11:34
URL: http://forattjagkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0