stackare

kom hem för någon timme sen , pappa skulle hämta mig vid bussen men var såklart inte där , så jag fick gå hela vägen.
nästan precis när jag kommer hem så får jag ett sms från pantzar där han skriver att han har ramlat med fiddyn och är påväg in till sjukhuset. så just nu så är jag lite nerdeppad. och pantzar , om du läser .. så vill jag att du ska veta att du är en av mina bästa vänner , även fast vi inte kännt varann så länge. jag kan verkligen berätta allt för dig , jag litar verkligen på dig , och jag har det verkligen alltid kul med dig. jag finns här för dig , och du vet att jag alltid kommer göra de.

Kommentarer
Postat av: pantzar

tycker du värkligen så om mig

2008-08-03 @ 21:59:08
Postat av: pantzar

tycker du värkligen så om mig

2008-08-03 @ 21:59:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0