sweet home alabama!

ett superstort förlåt för att jag inte har skrivit på ett antal dagar.
jag hade ingen tillgång till data i torsdags för det var nämligen så att efter en 9 km promenad med skolan så väntade sig en sju timmars lång bilresa upp till mormor och morfar i funäsdalen!
kom dit på natten och gick och la oss direkt.
dagen efter så var det rätt slappt , gjorde absolut ingenting!
på lördagen så hade mina kusiner kommit , och på kvällen så hade mormor sin 70-års fest (anledningen till att jag var där). det var ungefär 80 pers där , 95% var över 50 år typ , haha. det var en kille där som var under 20 (förutom min släkt) som tydligen blev ''förälskad'' i mig ,och snackade med min mormor om mig och allting , hahaha. rätt så kul.
på söndagen så åkte vi hem på kvällen , kom på tre.
idag så var jag ledig från skolan på grund av lite sömn.

känner att jag har missat en massa i skolan så imorgon så går dagen till att plugga och vara med cissi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0