upptadering

det har inte blivit så mycket skrivande nu på sistonde , men jag kom ivarjefall hem för ett tag sen efter att ha sovit hos fanny igår till idag. :)
igår så kom fanny och pantzar till mig vid ungefär tolv .. vi gick ner och letade efter en strand och hittade en jätte mysig lite insjö där det var supervarmt .. 25 grader faktiskt! (a)
vi badade rätt länge , gick hem till mig och åt och gick sedan och badade igen.
när vi hade badat så åkte vi till hemmesta och inte gjorde nått speciellt , jag sov ivarjefall hos fanny.
vi satt ute på hennes uteplats och pratade tills klockan var ungefär fyra.
idag när vi vaknade så kom pantzar ner nästan direkt , vi kollade på film och skulle åka och bada .. men helt plötsligt så började det åska och blixtra så det blev inget bad.
pantzar skjutsade mig till shell och pappa  hämtade mig.
ska väl äta om någon timme, sedan så ska tillbaka till hemmesta. :)
vad ska ni göra ikväll? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0