yay

tro det eller ej , här sitter jag .. jag är inte så värst trött heller.
jag har haft värsta fighten med min söta stora hund! han hoppade upp i min säng och började riva slicka mig i ansiktet och allt möjligt! det hela slutade med att han vill ligga uppe i min säng. :) måste bara meddela er om att jag har rivmärken överallt känns det som. om ni ser mig så är jag inte emo utan har varit med om en hund vs människa fíght!
men nog om det , idag så ska jonna komma hit! har inte träffat henne på ett tag så det ska bli otroligt kul! vi ska väl sitta och prata , spela guitar hero och lite sånt , haha! och just det!!! DANSEN , ska vi också kolla på. yay.
haha , nu kommer jag komma in på lite andra saker men jag måste bara säga att jag älskar ordet yay! det används väldigt mycket i min klass , ordet låter så oerhört nördigt satt det inte finns , hahahahah!


nördigt ? - svar ja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0