alla åker - time for annat

idag så åker jonna iväg till estland och fanny ska till typ ljusdal , ni vet att jag saknar er tjejer!
men på ett sätt är det bra för nu får jag lite tid för annat .. för det första så vill jag jätte gärna vara med cissi , för jag saknar henne mycket .. observera ordet mycket nu gumman. ;)
och sen så ska jag nog ta en shoppingtur och shoppa lite.
jag kommer säkert komma på en massa annat att göra , och nu när jag kommer till fapa så ska jag skriva blogg betydligt mycket mer!  har iförsig en massa andra att träffa också. :)

Kommentarer
Postat av: Maria

HEJ! Spana gärna in min blogg, läs och kommentera :) ♥

2008-07-19 @ 15:22:49
URL: http://w3sterd4hl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0