det var mitt livs misstag

visst har alla gjort något dumt nån gång - men jag har gjort världens största misstag för ett par månader sedan!
en väldigt lång tid så hade jag gått runt och drömt om hur jag ville att min pojkvän skulle vara ..
han skulle vara snäll , han skulle verkligen bry sig om mig , han skulle respektera om jag inte ville något , han skulle inte tycka att sex var det allra viktigaste , han skulle vara liksom lite 'efter' mig , han skulle vilja prata i telefon ofta ifall vi inte var med varann , han skulle skicka massa söta sms även fast han visste att jag inte kunde svara , han skulle ha bra humor och vi skulle kunna sitta och skratta tillsammans , han skulle helt enkelt få mig att känna mig helt speciell och som världens mest underbaraste människa. fantastiskt nog så hittade jag en som stämde in exakt på allt det här efter några veckor .. han var nog för bra för att vara sann! det kändes verkligen som att han var den rätta.
men ibland så kändes det inte helt rätt , allt gick så snabbt - från att vi lärde känna varandra och sen på ett klick så var det vi. vissa dagar så ångrade jag mig totalt och vissa dagar kändes det som att det skulle hålla hur länge som helst!
jag vet att jag sårade dig otroligt mycket , jag gjorde saker som jag nu mår så dåligt över .. jag kunde fått det ogjort , men jag var för feg. du var så underbar och jag kommer ihåg nästan allt vi gjorde , den första kyssen , en massa gulligt du sa / skrev till mig. det första gulliga smset du skrev var ''min tröja luktar så jävla gott , den luktar dig. varje gång jag rör på mig så tänker jag på dig''. jag kan inte fatta att jag fick dig och sen sabbade allt. en kväll så ringde du mig mitt i natten och sa att du stog utanför mig och jag trodde ju såklart inte på dig , men när jag gick ut så stog du där .. finare än allt på jorden .. världens bästa pojkvän stog mitt framför ögonen på mig , vad var det jag inte fattade ?
jag vill att du ska veta att jag gjorde ett misstag , tre veckor med dig är ingenting , jag vill kunna uppleva en massa med dig .. allt jag behöver är en andra chans för att bevisa att jag verkligen menar det.
de två andra fick två chanser - varför inte jag?


när man väl släppte dig så insåg jag att jag verkligen älskade dig.
jag trodde att jag kunde fortsätta mitt liv utan dig - men det kan jag inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0