''fast jag pratade mest med mig själv''

har nu spenderat två dagar hemma hos fanny , med fanny och my. :) måste ju säga att vi har haft det väldigt kul. iochförsig så har vi liksom inte gjort nått speciellt , men är man lättroade så är man. ;)
igår så satt vi i drygt tre timmar med kristoffer och bara pratade och så , fast egentligen så satt jag och snackade med mig själv för alla mobbade mig och ingen ville tydligen höra , haha. vi gick  hem till fanny ungefär vid halv fyra.
idag så har vi solat lite och så , jag måste ju säga att jag faktiskt har fått lite färg ..
imorgon så ska fanny sova hos mig ute på rindö , om inte pappa och jag fortsätter bråka . . men jag hoppas i varje fall att det inte blir några ändrade planer. :) tänkte låna pappas kamera då också och ta lite bilder , det är ju alltid mycket mycket roligare att läsa då! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0