jonnabvän

jonna , ville bara säga att jag kommer sakna dig otroligt mycket nu när du åker till estland och gotland .. var du tvungen nu när dom såkallade ''rindö-tiderna'' kommer , hahaha.
nejmen helt seriöst , hur ska jag klara mig utan dig vännen?
det har hänt en hel del emellan oss men jag hoppas att du vet att du verkligen är min allra bästa vän , och om jag inte skulle ha dig så skulle jag inte vara samma lyckliga person som idag. du påverkar hela mitt liv , och jag vill verkligen aldrig att vi ska gå skilda vägar. jag vill att vi ska gå hand i hand livet ut , och jag vet att det bara är döden som kan skilja oss åt. jag vet att jag inte är så bra att säga saker öga mot öga men jag menar verkligen allt det här.
med dig så har jag helt oslagbara minnen som ingen annan än vi kan förstå , våran vänskap är verkligen speciell och du är verkligen världsbäst. men jag ville bara säga att jag kommer sakna dig och att jag vill att du ska veta att jag älskar dig sjukt mycket. <3

Kommentarer
Postat av: JONNA

jag kommer sakna dig också .

men när jag kommer tilbaka är det riiiiiiiindö tider igen ;) haha.

det där var något utav det gulligate jag hört föresten , jag glömmer aldrig jag menar verkligen aldrig ! jag älskar dig bästis .

en gång bästis ALLTID bästis !

2008-07-17 @ 20:59:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0