little bit av shopping (a)

igår så vaknade jag hos fanny efter att ha sovit där. vi satt uppe och kollade på film till fyra - myspys. :)
på morgonen så ringde min käre fader och väckte mig vid elva , jobbigt läge - ja!
lite senare , ungefär vid tre så åkte jag till nacka och mötte mamma , moster och kusiner.
hann ta en liten tur i affärerna och jag köpte,
en guldig tubtop - bikbok
en par rutiga shorts - bikbok
ett rosa linne - jc
en bikini - hm

den bikinin duger ett tag - det är ju ändå knappt nån sommar satt.

blev faktiskt väldigt nöjd! ska ta en shoppingtur när jag kommer till pappa för jag hittade en massa mer fint! :)
men tack mamma för kläderna iallafall.
när vi hade shoppat och ätit lite så åkte vi hem till moster och kollade lite på film .. jag och mamma åkte hem vid halv tolv och kom precis lagom till andra avsnittet av SATC. :)))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0