lugn kväll

pappa hämtade mig vid färjan och så åkte vi och handlade och hyrde film. vi skulle äta i vaxholm men jag orkade inte så han lagade mat till mig och åkte sedan dit själv och mötte upp några.
men i varje fall , jag åt som vanligt spaghetti och färdig köttfärssås på burk , som nu har blivit en vana. ;)
sen så hade jag hyrt rosa (som också har blivti en vana , haha) , jag satt och sa alla replikerna för mig själv och åt lite godis och sånt. måste bara säga att jag verkligen ääääääääälskar rosa the movie! (a)
menmen , så mycket mer har jag inte gjort .. ska väl snart ta och sova eftersom jag inte fick sova nått på grund av fanny imorse. :P




I LIKE!

Kommentarer
Postat av: jonna

hahaha , va otroligt onödigt att hyra rosa filmen. du kan ju hela filmen i huvet ;)

äääääääääälskar bästus <3

2008-07-24 @ 12:20:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0