Mamma Mia!

igår så var jag ju som sagt på bio med jonna och mamma.
jag tycker att filmen var väääldigt bra ,  tycker verkligen att ni borde se den!
när den var slut så åkte vi till donken och åt lite och bara satt där ett tag , och efter det så åkte vi hem. :)
jag och jonna satte oss vid datan , gjorde inte så mkt .. jag snacka lite telefon och så.
men jonna , jag vill att du ska veta att du är verkligen världens bästavän!
innerst inne så har du varit det ända sen dagis. (a) alla våra och minnen är helt oslagbara och jag vet inte vad jag skulle göra utan dig vännen. jag hoppas att du vet att du är den som betyder allra mest för mig och att jag aldrigaldrigaldrig släpper dig.


Kommentarer
Postat av: jonna

fanny , du betyder verkligen mest av alla verkligen ALLA! jag älskar dig bästavän och det är din åsikt som väger tyngst för mig <3

2008-07-13 @ 18:56:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0