senaste dagarna

här om dan så var jag ju hos fanny :) vi var med pantzar och gjorde ínte så mkt .. men vi hade superkul iallafall - tycker jag!
jag skulle ju cykla hem , och det tog 40 minuter! :OO det gick knappt framåt , det var så varmt , jag var så törstig , jag var trött , och jag orkade helt enkelt inte! men jag kom hem till slut iallafall (a)
igår så tog jag , mamma , anton och william en snabbis till sickla .. för att möta upp jenny (moster) och tiana och cam'ron (kusiner) , och också för att titta lite.
jag hittade inte så mycket , men jag köpa två ur-söta bh:ar! :))
sitter hemma hos min moster nu (efter att vi har sovit här) .. vi ska snart åka till fryshuset, fattade inte riktigt vad vi skulle göra där - men det blir säkert kul! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0