smått uppehåll i bloggandet

jag har inte skriver på ett tag nu - jag vet!  
men jag är hos mamma nu och då sitter jag inte så mycket och nördar framför datorn , ska vara här i tre veckor som sagt.
just nu så sitter jag hemma hos fanny med henne såklart! :)
igår så mötte jag min efterlängtade bästavän i vägskälet och så gick vi hem till fanny. :) eller jag cyklade ifrån evlinge p.g.a den där himlans bussstrejken! -.- otroligt irriterande!
man kommer ju fan ingenstans!
menmen , vi gjorde inte så mkt .. var ute och plaska lite i regnet. X) höhö.
lite senare när jonna hade åkt hem så var vi med pantzar en liten stund .. när pantzar drog var vi med alex ett tag och sen så gick vi hem till fanny igen.
idag så gick vi upp kvart över sex för att vi skulle åka till sjukhuset och fanny skulle ta bort sitt gips. :)
nu så ska vi gå och köpa glass , efter det ska vi vara med pantzar och sedan så ska jag ta cykeln och cykla hem hela vägen till evlinge .. hoppas jag slipper regn , höhö. (a)

Kommentarer
Postat av: Emma

det gör dig bara gott att cykla! Latmask!

2008-07-02 @ 16:43:07
URL: http://forattjagkan.blogg.se/
Postat av: jag

höhö , det tog faktiskt 40 min från hemmesta hem .. och när jag kom hem kunde jag knappt snacka för att jag var så törstig ;D

2008-07-04 @ 10:55:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0