trööööööött

jag vet att jag just nu borde ligga ute i solen och sola eller åtminstonde vara ute .. jag vaknade vid typ ett av att fanny ställde massa frågar medans jag halvsov. :P
och när jag är trött så blir jag på otroligt dålig humör .. elr på kvällarna om jag är trött blir jag flummig och superrolig men när jag precis har gått upp så känns allt så jobbigt.
men jag funderar på att dra med mig fanny ut i solen och få lite färg.

förresten!, jag kom och tänka på igår att jag skriver en massa saker om fanny , elr att jag är med fanny och sånt.
och jag kom på att folk som läser min blogg som inte känner mig kanske tror att jag skriver om mig själv. x)
men nej , det gör jag inte. jag pratar om en annan fanny , så ni vet. (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0