fanny är brun

som jag har skrivit i tidigare inlägg så finns det inte så mycket tid till att srkiva nu när jag är hos mamma .. men iallafall , de senaste dagarna så har jag varit med fanny och pantzar .. och även jonna en dag.
i onsdags så sov jag hos jonna och igår så tältade vi ute på evlinge. :)
och så träffade jag även den saknade patrik som har varit i egypten.
jag och jonna åkte ner vid typ åtta och satte upp tältet men sen så blev vi väl lite smått uttråkade , men vi hade det kul iallafall. :)) - tycker jag.
idag så ska jonna sova hos mig igen , för ikväll så ska vi gå på bio och se 'Mamma mia!'    .det ska bli kul!
ska försöka att skriva lite oftare ..
förresten så har jag blivit lite brun (a) innan sommarn är slut så ska man inte ens se att jag är svensk. X)

jag har världens gulligaste lillebror.<3


Kommentarer
Postat av: jonna

fanny har faktiskt världens gulligast lillebror .

hennes kusin är också SJUKT jävla söt , jag skojar inte !

(aaaaaaa) <3

2008-07-13 @ 18:53:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0