uttråkad , pigg , inget sällskap

sitter hemma hos fanny.
hon och my ligger och sover , så det är bara jag som är vaken.
datan är tråååkig , och jag är otroligt uttråkad!
det enda som är bra är att jag fick lite tid att skriva i bloggen men det är fan det enda.
klockan är tre och under typ den senaste veckan (eller alla dagar hos fanny på typ de senaste veckorna) så har vi gått och lagt oss typ vid sex på morgonen .. ifall min pappa fortfarandeär sur imorgon så ska jag hem ungefär halv tio , annars ska jag hem vid typ ett och vakta min kära söta hund.


jag saknar min bästavän äckligt mycket nu

Kommentarer
Postat av: jonna

FAAAAAAANNY , en minut till och jag kommer lägga mig ner och gråta

jag saknar dig så att det gör ont älskling <3

2008-07-26 @ 18:56:36
Postat av: Emma

pappa är alltid sur!

2008-08-02 @ 22:38:09
URL: http://forattjagkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0