back on öde ön

kom hem för ett litet tag sen .. så nu är jag back on the öde ö! ;)
jag har iallafall haft det himlans kul med fanny och matilda .. (a) idag så åkte jag och fanny till centrum , för jag var tvungen att köpa en foundation och sen så hann vi inte med så mycket mer innan jag åkte hem.
har inga planer för ikv , ska snart äta middag och efter det så funderar jag på att ta en sväng med ouzo och gå och köpa godis.  :) på tal om godis så måste jag gått upp 10 kg med tanke på hur mycket godis jag har ätit de sista dagarna , maha. (a)

nu så är det så att saknaden är enorm nu vännen .. det har iförsig gått typ två dagar , men du är en sån bra vän att det bara  inte går att vara ifrån dig. (a) hoppas att ni åker ur den där äckliga cupen nu , så du kan komma hem! :D
jaja , du vet att det är du som betyder allra mest.
jag älskar dig <3

Kommentarer
Postat av: jonna

baaaaaaaaaby , jag är hemma igen :D

har saknat dej fett mycket !

SILVER TILL VÄRMDÖ IF F94 . a slutspel ;)

älskar dig fanny <3

2008-06-30 @ 20:43:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0