Custom bike show 2008

i lördags så var jag och pappa uppe i norrtälje på ''Custom bike show''.
det var någon motorcykel grej , med utställningar och lite sånt!
jag hade inte direkt sett fram emot det så mycket , tänka liksom att det var något med massa äckliga mc-knuttar haha , men till min stora förvåning så var det hur mkt SÖTA killar som helst! så det var ju lite småkul. ;)
den allra sötaste killen råkade jag faktiskt veta vem det var också , så jag ska nog söka upp han .. haha.
jag fick iallafall jätteont i häcken när jag satt på motorcykeln över 30 mil! :O
taaaha, men det var iallafall trevligt att umgås med pappa en hel dag. :)

Kommentarer
Postat av: Storasyster

Hahaha, 30 mil var väl att ta i ;)

2008-06-09 @ 10:57:56
Postat av: fannuw

taaha, nej men pappa sa så satt .. :P

2008-06-09 @ 17:37:29
URL: http://fannytegelstam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0