en vecka sedan

för nästan exakt en vecka sedan så mådde jag så bra som man bara kan må! jag var på toppen humör hela tiden.
efter några dagar så hände det något , och den glada personen inom mig försvann.
tänk att sååååå mycket kan förändras på bara en vecka , är det inte otroligt?!
jag mådde sjuuuukt bra då verkligen och nu så känner jag press från alla håll!
seriöst så vet jag inte vad jag ska göra ?
hur jag än kommer göra så kommer någon bli sur eller något .. menmen, nog om det.
snart så ska jag åka till min lilla pingla jonna (a) , jag har inte träffat henne på hela dagen och tro det eller ej men jag saknar henne faktiskt jätte mycket, så det ska bli super kul!
jag kommer hem imorgon tror jag och sedan på lördagen så ska jag och pappa åka till norrtälje!
HA DET BRA SÖTNOSAR!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0