film by my self

igår så gick hade jag filmkväll all by my self X)

jag såg high school musical två gånger :) I JUST LOVE IT! <3 (a)

ville åka till matilda på kvällen men den sista färjan hade redan gått , men så er att på en ö. ;) man vänjer sig ,höhö
menmen, jag satt och kollade på film och satt framför msn och pea och typ så. :P
fram mot typ 11 så blev jag lite mörkrädd , var ensam hemma och hörde massa utifrån. ;O moaha , läskigt värre. vid typ halv ett eller nått så kom pappa hem och då satt jag och snacka med han ett tag. ( :

nu så har jag precis ätit lunch och sen så ska jag nog vara med mackan ett tag, och senare när pappa kommer hem så ska vi in till vaxholm och äta middag ..  : )


världens godaste (a)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0