jag saknar dig

jag förstår inte hur allt gick till.
på bara typ fyra dagar så var allt borta, verkligen allt!
en sak med mig är att om jag gillar någon så kan jag märka på direkten om det är en sådan person som jag skulle kunna ligga och gråta över i veckor .. eller om det är någon som jag liksom bara gillar lite.
du var en sån person som jag gråter över .. jag gör det verkligen.
första gången jag träffade dig så märkte jag det .. direkt när vi inte var med varann så kunde jag sitta och tänka exakt varje sekund ''undra vad han gör nu''. i min värld så handlade allt om dig.
du var verkligen något speciellt .. och om du inte skulle vara det så skulle jag aldrig vara så säker. om du inte hade varit något alldeles speciellt så hade jag aldrig end tänkt en tanke ''du&jag'' liksom.
som sagt så var allt borta över fyra dagar .. allt gick så snabbt!
vi umgick massor och det var verkligen helt underbart .. men vad gjorde jag för fel egentligen?
om du ska vara såhär så vill jag inte ha något med dig att göra och jag vill aldrig aldrig mer ha något med dig att göra , jag vill aldrig mer ens se dig! om jag skulle träffa dig igen så skulle jag bara bli ledsen , det skulle väcka minnen och jag vill inte ha det så. visst , det kan vara som det är .. men det var dåligt gjort det du gjorde.
du är en sån person som jag skulle kunna säga ''jag älskar dig'' till , och verkligen mena det på riktigt.
</3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0