klassens dag

idag så var det ju meningen att vi skulle åka och bada i boda , men eftersom att det regnade så tog vi en promenad (typ 10 min) och sen så kollade vi på film (Mean girls) och efter det så fick vi sluta.
jag , jonna och pau drog till donken och sedan till Farstaborg för att kolla på fotboll mellan kvarnbergets nior mot alla lärare. vi såg inte hela .. jag och jonna åkte till henne och sedan lite senare så åkte vi till donken igen :)
vi hade ingenting att göra så vi åkte till hemmesta och kollade på lågstadiets skolavslutning och träffade även stefan där. jag måste ju bara säga att hans lillebror är SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ SÖT!
och min älskade syster Fanny var där och hon var SUPERDUPER FIN! jag älskar dig gumman!

imorrn så har ju då jag skolavslutning ! , vet inte riktigt vad jag ska göra efter .. vad ska ni göra? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0