myskväll

igår kväll så kom min efterlängtade jonna till rindö och sov här. :) jag tog en promenad ner med ouzo och mötte henne vid färjan. vi bor så långt bort så man måste åka färja - ja ! ;D vi bor i ett typ jätte litet hus , men själva stället är fan nice att bo på .. (a) på kvällen så skulle jag och jonna ut för att leta upp några killar men såklart så var heeeela ön helt öde. -.- när vi var påväg hem så såg vi två killar i ett fönster som vi vinka ut .. supersöta (a) det kom sedan fler och till sist så gick vi hem til dom , bara två av dom (de första). måste ju bara säga att vi hade det väldigt kul , sköna lirare alltså ;) men till slut så gick vi hem .. i spöregnet ;O vi kom hem nån gång vid 3. :)

just nu så är klockan sju på morgonen , och jag och jonna har varit vaken i en timma ! , tro det elr ej ;O det var tänkt att vi skulle tagga vid sex men det blir vid tio istället .. :) och juste , det där med bilder i min blogg .. just nu så har jag ingen kamera som funkar men pappa ska köpa en ny så alldeles snart blir det fullt med bilder här i bloggen. :) nu så ska vi haffla lite. (a) :)

puss på er!


Kommentarer
Postat av: jonna

fett gullig kväll vi hade där ute på ön alltså :D

2008-06-23 @ 19:10:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0