myskväll

jag har precis kommit hem nu. : ) är otroligt trött , men jag var tvungen att skriva lite blogg och så.
vid ungefär fem-sex nån gång så åkte jag cissi och carola och hämtade carolas kompis och åkte sedan till söder och åt. : ) när vi hade ätit så åkte vi till bion , där vi fick vänta i 45 minuter .. ! menmen, vi såg iallafall 'Brudens bäste man'.
den var sjukt bra , en film som jag verkligen tycker att alla borde se. : ) !
lite smått tråkigt att det var så dåligt väder första dagen på sommarlovet , fast det blev ju en mysig dag iallafall. (a)

jag ska nog gå och sova nu , jag ska möta jonna, carlos och persson ett i centrum imorrn .. så jag måste upp i tid.
sov så sött.

 okejokej , jag vet att man inte ser nånting alls . men den var bra iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0