sårat -> sårad

under hela mitt liv , eller dom senaste åren vill säga .. så har jag sårad väldigt många. :/
jag vet inte varför , det har bara blivit så .. jag har inte tänkt på vad jag har gjort och så har allting bara blivit helt fel!
sedan så har jag själv blivit sårad och playad , och när jag vet hur ledsen man blir så får jag så himla dåligt samvete. jag vill säga förlåt till alla .. jag har inte tänkt mig för.
det kanske är sent att säga det nu , men jag vill bara att ni ska förstå.
fast alla är ju faktiskt inte mitt fel, jag kan ju inte rå för att folk går runt och tror att vi är på g när jag inte ens har sagt nått , men jag vet hur de känns att verkligen älska nån på RIKTIGT, tro det elr ej!
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0