sommarlov?

Hej på er alla läsare !
idag så har jag spenderat dagen (även igår) tillsammans med mina underbara kusiner , mormor och morfar. x )
vi har inte gjort något speciellt .. jag och vera tog en sväng till hemmesta och köpte lite godis.
väääääldigt trögt sommarlov ! hallå ?!, det känns liksom inte ens som sommarlov .. eller vad säger ni?
det kan ju åtminstonde vara lite soligt tycker man!
imorgon så ska jag nog vara med cissi och sedan kanske med jonna , inte helt bestämt ! men det blir säkert en rolig dag. nu så ska jag och mina kusiner ha en liten extreme makeover (a)

// f

Kommentarer
Postat av: Storasyster

Kan du hjälpa mig att göra en fin header till min blogg..

2008-06-18 @ 15:45:08
Postat av: jag

jag vet inte hur man gör .. elr jag vet nästan ,.. ;P

2008-06-22 @ 01:51:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0