trettio grader

sitter inne och har en liten 'solpaus'  , i sommar så lovar jag er .. att jag ska bli så otroligt brun att ni inte själva anar dt! (a) jag ska snart ut igen men jag kände att jag bara  var tvungen att skriva i bloggen , dt var typ två dagar sen!
dt har inte hänt så mycket på sistonde , eller jo .. dt har hänt rätt mycket men inget liksom jätte stort om man säger så .. och inget som är värt att alla får veta.
igår iallafall så vart dt första doppet för mig (a) haha, känner mig lite sent ute men bättre sent än aldrig.
när jag ändå skriver om sol och värme så måste jag bara säga att termometern hemma hos mig visar 30 grader! fett mys med sommar äntligen .. men dt känns som att den här sommaren har mycket problem att komma med, men man vet aldrig som händer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0