allt klart!

hejdääära! :)
idag så mår jag mycketmycket bätttre!
allt som jag skrev igår att jag skulle göra är klart. jag ska träffa felix på fredag och joel (min bror) ska låsa upp min mobil så att jag kan ha comviq. och ni ser säkert att min blogg är mycket finare nu! jag fick hjälp av
felicia , tack så jätte jätte mycket! :)
btw , nu så är allt klart och bestämt! VI SKA ÄNTLIGEN FLYTTA!
pappa har köpt ett hus i stavsnäs , jätte mysigt faktiskt. det sitter redan till salu skyltar på vårat nuvarande hus , det känns lite konstigt men otroligt bra!
jag hade ju iochförsig hoppats att vi hade flyttat till torsby (nära jonna) men det här huset är verkligen jätte fint!
igår iallafall så var jag ute och gick en långpromenad med ouzo. det var sjukt skönt att bara gå och rensa huvét från allt. som sagt så mår jag otroligt mycket bättre nu!
imorgon börjar jag klockan 12 så jag ska troligen sova hos jonna idag.
kanske skriver mer imorrn , annars så skriver jag imorgon.
kommentera vad ni tycker om bloggen nu? (a)
ha det bra alla , tack igen felicia! (a)
<3

Kommentarer
Postat av: lisa

Godmorgon! hoppas du får en tervlig dag! :)

2008-05-15 @ 07:34:06
URL: http://lisaholmqvist.blogg.se
Postat av: Petra

Go morr´n! Snygg blogg, Have a nice day =)

2008-05-15 @ 07:51:31
URL: http://Newstar.blogg.se
Postat av: Storasyster

Fin den blev :)

Huset i stavsnäs blir nog jättefint :)

2008-05-15 @ 09:12:19
Postat av: Felicia

det var så lite (; hoppas du blev nöjd! (:

2008-05-16 @ 10:54:06
URL: http://feliza.blogg.se
Postat av: Linn

din blogg är tyvärr inte så bra

2008-05-19 @ 03:49:32
Postat av: jonna

vadå inte så bra , linn ?
läs den inte då ?

2008-05-21 @ 16:01:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0