bästavän

jonna tamm, det finna inga ord som kan beskriva hur glad jag är att vi har hittat tillbaka till varandra!
jag kommer ihåg dagis och ettan till femman .. det var liksom bara du och jag! det fanns inga som försökte förstöra våran vänskap , det fanns inga som kunde göra nånting för att få bort oss från varanda , verkligen ingen!
vi harju verkligen med varandra exakt varje dag och sen så när vi skulle börja i hemmesta så blev det olika klasser för oss. :'( och då så träffar man ju liksom nya kompisar och man glider isär .. det kändes att tag som att vi nästan hade glömt bort varann. eller jag har alltid tänkt på våran tid , och jag har alltid saknat den!
nu så är den ju typ tillbaka <3 du är min allra bästavän jonna och innerst inne så har du alltid varit det också!
du känns som en syster för mig , du är min livs glädje , allt! du får mig alltid på bra humör , vad vi än gör .. så har vi alltid kul! jag vet verkligen inte vad jag skulle göra utan dig!
jag hoppas att våra dagisplaner blir som vi tänkt oss , haha. att vi ska bo tillsammans och allt duvet!
;)
jag kan verkligen berätta allt för dig utan att vara rädd att någon annan ska få reda på det!
jag vill bara att du ska veta att jag älskar dig och det är liksom .. utan dig inget mig! så är det bara, och så kommer det alltid att vara!
<3
image14

Kommentarer
Postat av: jonna

jag älskar dej fanny , absolut mest du är allt bästis

2008-05-09 @ 22:24:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0