blodsjukdom

godmorgon allihopa!
jag gick upp redan typ kvart över sex!, rätt bra för att vara jag (a).
en sak är rätt så konstig .. när jag går och lägger mig tidigit så försover jag mig ALLTID!, och när jag går lägger mig sent så kommer jag upp på direkten. det är ju lite smålustigt tycker jag! haah.
idag så ska det iallafall bli jättevarmt och det är ganska synd för mig! jag har nämligen fått nån blodsjukdom i benen , och då så är det massa utslag .. så jag måste liksom gå runt i leggings!
menmen, jag hoppas verkligen att det försvinner!!! jag ska troligen in till vårdcentralen idag .. har varit hos både skolsyster, skolläkaren, men dom visste inte vad det var .. så nu måste jag typ ta massa prover och så. -.-
nu så ska jag kila iväg och platta håret .. idag så ska jag bli brun så jag lämnar sminket hemma! :)
pusspuss!
image33

Kommentarer
Postat av: Storasyster

lät läskigt de där...

Jag såg dig imorse vid ålstäket förresten ;)

2008-05-28 @ 09:36:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0