!

Godmorgon ! (a)
Jag tror att det kommer bli en jobbig dag idag .. vaknade på helt fel sida.
Först igår så kunde jag inte sova så jag var tvungen att gå ut en sväng , jag gick en liten promenad och kom in vid ungefär elva. Då så fixade jag mig och gick och la mig. Låg typ i sängen i en timme och kunde inte sova -.- men sen så somnade jag trots allt iallfall. Jag gick upp 05.54 (a) haa ;) och så gick jag upp och åt frukost och så.
När jag skulle klä på mig så visste jag inte vad jag skulle ha på mig så jag bytte kläder typ 158 gånger , och till sist så blev det ändå fult! Plus att mitt smink blev cepe dåligt också. Gaaaaah, det kommer säkert fortsätta lika dåligt , men man får ju alltid hoppas på det bästa!
puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0