fredag , äntligen helg!

ligger i soffan hemma hos jonna just nu. vi ska kolla på 'morgonsoffan' (a)
taaaha, jag har lite roliga saker att berätta.
jag och jonna skulle gå ner till konsum , och jag var tvungen att ta ut pengar innan i bankomaten .. när jag har tagit ut pengarna och tagit kortet och ska gå in mot konsum så säger jonna:
- men ska du inte typ logga ut elr nått?
HAHAHAH, hon är så blåååååst .. och plus att hon är bäst i världen! (a) <3

en annan sak som var ännu roligare var på svenskan med stefan!
vi skulle välja en pjäs och spela upp och valde 'tre små grisarna'. haha, då säger stefan ..
- ska vi gå på fyra ben eller?
(jag) - nej, vi ska gå på två ben. har du aldrig sett en gris gå på två ben eller?!
- jo,det har jag nog!
hahahhahahahaha, alltså det roliga var att stefan var hur jävla seriös som helst .. och trodde verkligen att en gris kunde gå på två ben!!! x)

efter skolan iallafall så var jag med jonna och james. ungefär vid sex nån gång så var jonna tvungen att åka , för hon skulle på match .. och james skulle hem och äta middag.
eftersom att jag skulle (ska) sova hos jonna så åkte jag hem och väntade på jonna. var med james i typ två timmar .. haha, vi hade fan fett kul. (a) <3
hmm, där var lite om vad som har hänt! :) imorgon så funderar jag och jonna på att fixa håret lite grann. jag hoppas att det blir en väldans skillnad så att det bli en chock för alla. (a) taaha.'
PUSS PÅ ER!

Kommentarer
Postat av: jonna

asså i dom tre små grisarna så går dom ju på två ben . jag tror faktiskt att dom kan det .
helt seriöst !

2008-06-01 @ 20:55:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0