har inte så mkt tid för tillfälet

jag vet att min blogg har varit väldigt tråkig på sistonde , få inlägg , inga bilder osv .. men jag har inte haft så mkt tid framför datan .. den mesta tiden som jag har suttit vid datan så har jag varit hemma hos jonna , och då så vill jag ju inte vara så osocial och sitta och skriva massor i bloggen, plus att dt är ju mkt med visningar i huset och sånt .. så jag har inte varit hemma mkt alls.
men nu så ska dt bli en förbättring! funderar på att köpa guldkort nu i helgen , men jag vet inte om jag pallar hänga där hela sommarn ;D men jag får se.
nu så ska jag få tag på ett kontantkort (comviq) så att jag kan smsa med alla favoriter. (a) (utom jonna) haaaaha.
juste!, igår så tog jag ju bort alla bilder från datan så dt blir tyvärr ännu fler inlägg utan bilder. :(
menmen, jag skriver mer ikväll. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0