irriterande

gick upp för en timme sen , har ätit frukost , klätt på mig , sminkat mig och så hamnade jag framför datorn. bussen går om 20 min , känner mig lite småstressad , vet inte varför!
men jag måste iallafalll berätta en otroligt irriterande sak som hände igår!!! jag följde med jonna till hennes träning som började klockan åtta , och när den började så var jag med michelle. jag skulle ta nio bussen hem men michelle tyckte vi skulle gå till bussen en halvtimme tidigare , så vi gjorde de.
men jag ville inte sitta ute och vänta på bussen så jag föreslog att vi skulle åka till gustavsberg och sen tillbaka. michelle var lite småosäker men det blev så iallafall.
när vi kommer till centrum .. TROR NI INTE BUSSEN ÅKER -.-  så vi fick vänta en kvart , och min pappa vägrade att hämta mig! så min nästa buss gick tio över tio ! michelle var tvungen att åka hem och jag tog bussen till hemmesta , sen tillbaka till gustavsberg , och sen till ålstäket. jag kom hem ungefär halv elva.
så himla irriterande alltså!
men nu så ska jag nog börja fixa lite , sen så ska jag gå till bussen. usch , jag orkar verkligen inte gå till skolan , jag är super trött!
när jag kommer hem från skolan så ska jag packa ur mitt rum , för det ska målas om tills vi ska flytta.
jag vet inte riktigt vart det blir än , men det är nog klart snart! :)
ha en bra dag , skriver mer ikv!

image15

Kommentarer
Postat av: storasyster

Men ring mig om du inte kommer hem som du ska! Jag kör dig... Min man sklle nog bli tokig på dig om han fick höra att du rände själv i centrum vid tio :-p

2008-05-13 @ 07:51:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0