jag = omtänksam?

haha, inte för att jag skrika ut nu ''Hej, jag är BÄST!'' , men jag har ju faktiskt varit otroligt snäll idag. :O jag brukar inte vara taskig alltså , men jag liksom känner mig jätte snäll, haha. jag låter säkert helt korkad, men jag tror att jag har förändrat lite i någras liv. (a) det hjälper bara med att säga en dåligt menad kommentar och personen börjar tänka om lite, och möjligtvis ändras den sig också. (för det är ju det som är meningen)
egentligen så bryr jag mig inte så mkt om de alla som jag har sagt nånting till .. men man vill ju ändå inte leva bland rykten och sådant. eller hur?
jag vet hur det känns, och tro mig .. det är inte roligt! därför så vill man ju göra det bättre för andra .. så att de inte råkar ut för samma sak!
image31

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0