kan inte förstå allting <3

åkte till jonna nån gång runt fem .. ska sova här (a)
vi har inte gjort så mycket speciellt , men mys har det varit iallafall!
imorgon så ska vi först hem till mig och hämta massor med kläder, jag ska nämligen vara hos mamma hela långa veckan. :D när vi har gjort det så ska vi träffa nån/några.
jag vet att det blir lite tråkigt att läsa nu när jag inte har några bilder. jag ska fixa det , men jag har just nu igen usb-kabel så det får bli en annan dag .. men det kommer snart. PROMISE!
vad har alla gjort i helgen? :)

jonna, jag älskar dig bästavän.
jag skulle aldrig klara mig
utan dig! inte ett steg utan
min bästavän! <3 

                                                                                                     




jag kan inte förstå allting! du är så
otroligt söt och verkligen helt
perfekt! i din närhet så är jag
världens lyckligaste! ¨
jag älskar dig <3

Kommentarer
Postat av: jonna

fanny , du är allt bästis .
verkligen ALLT!

2008-05-20 @ 15:19:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0