måndag

sitter här framför datorn, trots att de är jättefint väder! ;O
jag gick hem från skolan på lunchen , hade lite ont i huvét och så .. men nu så är det bättre, efter att jag har tagit en alvedon. :))  har suttit framör tv'n och datan och kollat på Sex and the city hela eftermiddan! Det är ju faktiskt otroligt bra. (aa) nån dag i veckan så ska jag åka in till stan med jonna , både hon och jag behöver ny bikini , plus att jag ska köpa leggings .. och det blir säkert något mer ; )
jag har även läst hur många bloggar som helst idag , det är ju faktiskt superkul!
det finns inte så mycket att säga mer än att jag älskar världens bästa jonna tamm ! <3
och jag saknar dig cissi , vet inte vad som hänt .. men nånting är säkert och det är att du definitivt klarar dig bra utan mig ! :/     menmen, livet går vidare.. och jag klarar mig utan dig , för jag har ju ändå förändrats så jävla mycket så att ingen pallar mig längre -.-
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0