onsdag7/5

vi har typ inte haft några vanliga lektioner idag , det var nått cepe vänskole skit ..
det hände inte så mkt på dan' .. jag gick lite tidigare och så gick jag ner och kollade på jonnas idrott :) det var ju faktiskt lite kul! när hon hade slutat så åkte vi hem till henne och åt glass och sedan så skulle hon åka till tandläkaren , så vi fick skjuts av hennes pappa. det gick väldigt snabbt hos tandläkaren , hon var helt hålfri! x) efter vi hade vart där så skjutsade hennes pappa oss till hemmesta för att jonna skulle ha fotbollsträning och jag skulle träffa felix, anton och lukas. men som alla säkert vet så är jonna otroligt klantig , så när vi kom till hemmesta så fanns det inga från hennes lag där. haha! den började tydligen halv sju istället för fem så hon åkte hem igen och jag gick in i hallen och var med felix, anton och lukas. :))) det var roligt <3
jag var inte där så länge för jag skulle möta pappa så vi gick ner till konsum och dom gick hem till lukas och jag gick till lillplogen och åt pizza med pappa .. idag igen , shit .. inte bra asså! x) menmen, sen så åkte jag och pappa och kollade på ett hus som vi troligtvis ska flytta till. ÄNTLIGEN SÅ SKA VI FLYTTA! :D
efter vi hade kollat på huset så åkte vi och handlade matsäck för jag ska till skansen imorrn -.- ! det ska bli jättekul!
aja , nu ska jag läsa lite andra bloggar och lite så .. hejpåer!

jonna och felix , det är ni som betyder mest. jag älskar er! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0