sanningens falsketer

hej på er!
jag måste bara säga att jag tycker att det är så himla jobbigt med folk som går runt och tror saker som inte är sant. har ni varit med om det någon gång?
om ni tillexempel sagt nånting till någon och dom typ bara ''hör det som dom vill höra''? , och så går dom och säger något helt annorlunda till alla andra? jag tycker iallafall att det är otroligt störande.
jag skriver det här för att jag sitter i just den här situationen nu .. den här texten är till en speciell person, fast jag tror inte att den läser min blogg, men ändå.
sorry hurru, men jag tror att du uppfattade mig lite fel. men kompisar är vi, aight?!
jag hoppas att du snart kommer förstå mig, puss på dig! ..
.. och alla läsare! (a)
image34

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0